Σας ανακοινώνουμε ότι το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει, για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες του Τμήματος, σε συνεργασία με την Code.Hub ΙΚΕ και την υποστήριξη του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer στη Θεσσαλονίκη (στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης) εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης με θέμα:
Business Intelligence
Το πρόγραμμα με μια ματιά:
- Έναρξη: 13 Νοεμβρίου 2023
- Λήξη: 29 Ιανουαρίου 2024
- Διδακτικές Εβδομάδες: 10
- Ενότητες: 10 εκπαιδευτικές ενότητες, 9 ενότητες τεχνικής φύσεως (hard skills) και 1 ενότητα οριζόντιων δεξιοτήτων (soft skills), συνολικής διάρκειας 40 εκπαιδευτικών ωρών.
- Ημέρες/Ώρες Διενέργειας: Δευτέρες από 17:00 έως 20:00, με εξ’ αποστάσεως σύγχρονη διδασκαλία.
- Λοιπά Στοιχεία: Οι συμμετέχοντες θα βιώσουν μια σειρά από καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους και ενέργειες, όπως virtual classroom sessions, συνεδρίες με Tech Industry Experts και Μέντορες, Hackathon, ανάπτυξη ομαδικού Project πάνω ένα πραγματικό πρόβλημα, παρουσίαση της λύσης του, αλλά και επιβράβευση της προσπάθειας και των αποτελεσμάτων της ομαδικής εργασίας.
H έναρξη του προγράμματος θα γίνει δια ζώσης στις εγκαταστάσεις του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τη φυσική παρουσία συντελεστών και φοιτητών. Κατά την έναρξη του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα λάβουν οδηγίες για τη συμμετοχή τους στη δράση, πρόσθετο υλικό μελέτης, καθοδήγηση σχετικά με τη διαδικασία της υλοποίησης της ομαδικής εργασίας καθώς και θα συνεργαστούν με συμφοιτητές τους και θα αλληλεπιδράσουν με σημαντικές προσωπικότητες της αγοράς εργασίας.
Προϋποθέσεις Συμμετοχής
Φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Λάρισα που βρίσκονται στο 3ο ή στο 4ο έτος σπουδών, Μεταπτυχιακοί Φοιτητές και Υπ. Διδάκτορες του Τμήματος.
Αίτηση Συμμετοχής
Συμπληρώστε την αίτηση μέχρι τις 8 Νοεμβρίου 2023.
Σημείωση: Για να υποβάλλετε την αίτηση επιλέξτε τον παραπάνω σύνδεσμο και χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία του ακαδημαϊκού σας Microsoft λογαριασμού.