Για την ολοκλήρωση της εγγραφής των πρωτοετών φοιτητών στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, απαιτούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Εκτυπωμένη η ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής που υποβλήθηκε στο ΥΠΑΙΘ
- Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
- Φωτοαντίγραφο βεβαίωσης απόδοσης ΑΦΜ (εκδίδεται ηλεκτρονικά από ΑΑΔΕ) και ΑΜΚΑ (εκδίδεται ηλεκτρονικά από ΗΔΙΚΑ)
Επιπλέον:
α) Οι επιτυχόντες που δήλωσαν κατά την ηλεκτρονική τους εγγραφή ότι φοιτούσαν σε άλλο Τμήμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει παράλληλα με τα ανωτέρω δικαιολογητικά να προσκομίσουν ή να αποστείλουν Πιστοποιητικό Διαγραφής ή Αποφοιτήριο από το προηγούμενο Τμήμα.
β) Οι επιτυχόντες με την κατηγορία μουσουλμανική μειονότητα Θράκης θα πρέπει παράλληλα με τα ανωτέρω δικαιολογητικά να προσκομίσουν ή να αποστείλουν βεβαίωση στην οποία αναγράφεται ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Ν. Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου.
γ) Οι επιτυχόντες με την κατηγορία σοβαρών παθήσεων θα πρέπει παράλληλα με τα ανωτέρω δικαιολογητικά να προσκομίσουν ή να αποστείλουν τα ακόλουθα έγγραφα:
- Φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικό του σχολείου στο οποίο φοίτησαν.
- Ευκρινές φωτοαντίγραφο πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης από την αρμόδια επταμελή επιτροπή του νοσοκομείου.
Τα παραπάνω δικαιολογητικά αποστέλλονται αποκλειστικά, σε ένα αρχείο (pdf), στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος (g-ds@uth.gr) έως και το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023.
Μόλις το Υπουργείο στείλει τα δεδομένα των ηλεκτρονικών εγγραφών, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας θα δημιουργήσει και θα στείλει τους ιδρυματικούς λογαριασμούς στους νέους φοιτητές, στο κινητό τηλέφωνο που δήλωσε ο/η κάθε πρωτοετής φοιτητής/τρια κατά την ηλεκτρονική του εγγραφή στην εφαρμογή του Υ.ΠΑΙ.Θ. Σε περίπτωση που το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει κατά την ηλ. εγγραφή σας έχει αλλάξει, θα πρέπει να ενημερώσετε τη Γραμματεία.
Ο ιδρυματικός σας λογαριασμός είναι απαραίτητος και θα σας συνοδεύει σε όλη την πορεία των σπουδών σας.
Με τον ιδρυματικό λογαριασμό αποκτάτε αυτόματα και προσωπικό γραμματοκιβώτιο email, της μορφής <το όνομα χρήστη που θα σας δοθεί>@uth.gr μέσω της υπηρεσίας webmail του Π.Θ. (https://webmail.uth.gr).
Η προσωπική σας επικοινωνία με το Τμήμα και τις λοιπές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου θα γίνεται αποκλειστικά μέσω του νέου σας email και όχι σε άλλους λογαριασμούς email που τυχόν έχετε δηλώσει κατά την ηλεκτρονική εγγραφή σας.
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία δημιουργίας των Ιδρυματικών σας λογαριασμών, σταδιακά θα ακολουθήσουν και νέες ανακοινώσεις σχετικά με τεχνικές πληροφορίες για τη χρήση των εφαρμογών του Πανεπιστημίου, καθώς και οδηγίες για την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο), δηλώσεις μαθημάτων, αιτήσεις σίτισης κ.α.
Μέχρι να ολοκληρωθεί η παραλαβή των δικαιολογητικών και η ταυτοποίηση από τη Γραμματεία, δεν θα είναι δυνατή η έκδοση πιστοποιητικού φοίτησης (βεβαίωση σπουδών) για τους πρωτοετείς.
Ενημερωτικά, για όσους/όσες φοιτητές και φοιτήτριες ενδιαφέρονται να υποβάλλουν αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης σε άλλο Τμήμα, θα ακολουθήσει αργότερα ανακοίνωση από το ΥΠΑΙΘ σχετικά με τη διαδικασία αυτή, η οποία θα αναρτηθεί και στις ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα του ΤΨΣ. Για να έχουν δικαίωμα μετεγγραφής όσοι/όσες το επιθυμούν, θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους στο ΤΨΣ σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω και να έχουν οπωσδήποτε ακολουθήσει τις οδηγίες που θα τους αποσταλούν σχετικά με τη δημιουργία του Ιδρυματικού λογαριασμού.
Επιπλέον, όσοι/όσες δεν ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν μαθήματα κατά το Ακαδ. Έτος 2022-2023 για προσωπικούς λόγους (π.χ. έκτιση στρατιωτικής θητείας, συμμετοχή εκ νέου σε Πανελλήνιες εξετάσεις κ.λπ.), έχουν τη δυνατότητα ταυτόχρονα με την υποβολή των δικαιολογητικών εγγραφής, να ζητήσουν τη διακοπή της φοίτησης για το τρέχον έτος (έντυπο αίτησης αναστολής/διακοπής σπουδών στην ιστοσελίδα του ΤΨΣ – ή υπεύθυνη δήλωση από το gov.gr). Με τη διακοπή φοίτησης, η φοιτητική ιδιότητα αναστέλλεται κατά το χρόνο διακοπής της φοίτησης (δεν έχετε δικαίωμα αίτησης μετεγγραφής, έκδοσης ακαδημαϊκής ταυτότητας, για σίτιση, βεβαίωση σπουδών κ.λπ.) και δεν επιτρέπεται η συμμετοχή σε καμία εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, μετά την πάροδο του χρόνου διακοπής της φοίτησης, επανέρχεστε ως ενεργός φοιτητής με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους και συνεχίζετε τις σπουδές σας ξανά στο 1ο έτος σπουδών, εφόσον επιθυμείτε να συνεχίσετε.
Παρακαλούμε όπως παρακολουθείτε τακτικά την ιστοσελίδα του Τμήματος και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Από τη Γραμματεία του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων