Για την ολοκλήρωση της εγγραφής των πρωτοετών φοιτητών στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, απαιτούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Η ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής που υποβλήθηκε στο ΥΠΑΙΘΑ
- Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
- Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ (εκδίδεται ηλεκτρονικά από ΑΑΔΕ) και
- ΑΜΚΑ (εκδίδεται ηλεκτρονικά από ΗΔΙΚΑ)
Επιπλέον:
α) Οι επιτυχόντες που δήλωσαν κατά την ηλεκτρονική τους εγγραφή ότι φοιτούσαν σε άλλο Τμήμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει παράλληλα με τα ανωτέρω δικαιολογητικά να αποστείλουν Πιστοποιητικό Διαγραφής ή Αποφοιτήριο από το προηγούμενο Τμήμα.
β) Οι επιτυχόντες με την κατηγορία μουσουλμανική μειονότητα Θράκης θα πρέπει παράλληλα με τα ανωτέρω δικαιολογητικά να αποστείλουν βεβαίωση στην οποία αναγράφεται ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Ν. Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου.
γ) Οι επιτυχόντες με την κατηγορία σοβαρών παθήσεων θα πρέπει παράλληλα με τα ανωτέρω δικαιολογητικά να αποστείλουν τα ακόλουθα έγγραφα:
- Τίτλος απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικό του σχολείου στο οποίο φοίτησαν.
- Ευκρινές πιστοποιητικό διαπίστωσης της πάθησης από την αρμόδια επταμελή επιτροπή του νοσοκομείου.
Τα παραπάνω δικαιολογητικά αποστέλλονται αποκλειστικά, σε ένα αρχείο (pdf), στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος (g-ds@uth.gr) έως και Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024.
Μέχρι να ολοκληρωθεί η παραλαβή των δικαιολογητικών και η ταυτοποίηση από τη Γραμματεία, δεν θα είναι δυνατή η έκδοση πιστοποιητικού φοίτησης (βεβαίωση σπουδών) για τους πρωτοετείς.
Επιπλέον, όσοι/όσες δεν ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν μαθήματα κατά το Ακαδ. Έτος 2024-2025 για προσωπικούς λόγους (π.χ. έκτιση στρατιωτικής θητείας, συμμετοχή εκ νέου σε Πανελλήνιες εξετάσεις κ.λπ.), έχουν τη δυνατότητα ταυτόχρονα με την υποβολή των δικαιολογητικών εγγραφής, να ζητήσουν τη διακοπή της φοίτησης για το τρέχον έτος (υπεύθυνη δήλωση από το gov.gr). Με τη διακοπή φοίτησης, η φοιτητική ιδιότητα αναστέλλεται κατά το χρόνο διακοπής της φοίτησης (δεν έχετε δικαίωμα αίτησης μετεγγραφής, έκδοσης ακαδημαϊκής ταυτότητας, για σίτιση, βεβαίωση σπουδών κ.λπ.) και δεν επιτρέπεται η συμμετοχή σε καμία εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, μετά την πάροδο του χρόνου διακοπής της φοίτησης, επανέρχεστε ως ενεργός φοιτητής με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους και συνεχίζετε τις σπουδές σας ξανά στο 1ο έτος σπουδών, εφόσον επιθυμείτε να συνεχίσετε.
Όταν το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έχει τα δεδομένα των ηλεκτρονικών εγγραφών, θα δημιουργήσει και θα στείλει τους ιδρυματικούς λογαριασμούς στους νέους φοιτητές, στο κινητό τηλέφωνο που δήλωσε ο καθένας κατά την ηλεκτρονική του εγγραφή. Σε περίπτωση που το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει κατά την ηλ. εγγραφή σας έχει αλλάξει, θα πρέπει να ενημερώσετε τη Γραμματεία.
Ο ιδρυματικός σας λογαριασμός είναι απαραίτητος και θα σας συνοδεύει σε όλη την πορεία των σπουδών σας.
Ενημερωτικά, για όσους/όσες φοιτητές και φοιτήτριες ενδιαφέρονται να υποβάλλουν αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης σε άλλο Τμήμα, θα ακολουθήσει αργότερα ανακοίνωση από το ΥΠΑΙΘΑ σχετικά με τη διαδικασία αυτή, η οποία θα αναρτηθεί και στις ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα του ΤΨΣ. Για να έχουν δικαίωμα μετεγγραφής όσοι/όσες το επιθυμούν, θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους στο ΤΨΣ σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω και να έχουν οπωσδήποτε ακολουθήσει τις οδηγίες που θα τους αποσταλούν σχετικά με τη δημιουργία του Ιδρυματικού λογαριασμού.
Παρακαλούμε όπως παρακολουθείτε τακτικά την ιστοσελίδα του Τμήματος και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Από τη Γραμματεία του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων